wtorek, 18 sierpnia 2015

sun-kissed

Hej,
Uwielbiam robić okładki, dlatego też chciałabym pokazać wam moją ostatnią - prostą, ale za to lśniącą. 
Myślę, że widać tutaj moją inspirację cudownymi pracami Finn. 
Hello, 
I enjoy creating covers very much. They are quite fast to create. Today I'd like to share you my recent cover - simple but shiny. I think it's easy to guess that my work was inspired by Finnabair's art.


Zrobiłam ją bardzo szybko - bez użycia skomplikowanych technik. Przykleiłam wszystkie elementy (koronkę, taśmę, Mechanicals, Relics and Artifacts) za pomocą 3D Gloss Gel, następnie pokryłam je czarnym gesso. Gdy gesso było już suche, delikatnie pokryłam wszystkie elementy mgiełką, którą zrobiłam z połączenia wody i  Mica Powder, używając do tego małego pędzelka.
I was acting really quick here - no fancy techniques. I glued everything (lace, tape, Mechanicals, Relics and Artifacts) using 3D Gloss Gel and when it dried, I covered the whole project with a layer of Black Heavy Gesso. Once the black gesso had completely dried I gently painted my background and embellisments with a mist created with water and Gold Mica Powder using small brush. 
That's it. That was enough.
I wish you all a very happy and creative day.



Wykorzystałam/I used:

    
   
    


2 komentarze:

  1. Piękna okładka..Niesamowite jak ten gipsowy odlew nabrał wyrazu po tym jak zabarwiłaś go mediami...

    OdpowiedzUsuń
  2. So wonderful your cover Monika !!! Really it ´ s interesting how you have created it!! Sublime! I wish you a very nice weekend. big hugs, Caty.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo.
I really appreciate your kind words!