poniedziałek, 1 września 2014

coś się kończy... coś się zaczyna

Witajcie,

Dzisiaj chciałabym zaprosić Was na pierwsze powakacyjne wyzwanie na blogu scrapki-wyzwaniowo
Jest ono szczególne dla mnie, ponieważ po raz ostatni biorę udział w pracach zespołu projektowego... 
To była trudna decyzja dla mnie, tym bardziej, iż byłam związana z tym miejscem od samego początku. 
Ponad trzy lata! Wciąż nie mogę uwierzyć jak ten czas zleciał...
To był niesamowity okres! Pełen kolorów, faktur, przemyśleń, nowych osobowości i mnóstwa inspiracji! Każdemu z Was z osobna, członkom Design Team`u i uczestnikom chciałam podziękować za wspólnie spędzone chwile! I Tusi, bez której to miejsce by nie funkcjonowało i nie udałoby mi się tak rozwinąć! Dziękuję Kochani!

Wyzwanie to otwiera też zupełnie nowy rozdział w historii wyzwaniowego bloga! Koniecznie zajrzyjcie do niego i zobaczcie jakie niespodzianki przygotowały dla Was dziewczyny.






Wszystkim życzę udanego tygodnia i samych cudownych inspiracji!

2 komentarze:

  1. Dziękuję Kolorowy Ptaku - nadal do mnie nie dociera, że to koniec twojego projektowania dla SW. Prawdę powiedziawszy, ponieważ byłaś częścią tego miejsca od samego początku, jakoś to do mnie naprawdę nie dociera.... Co by nie było - tworzysz cudownie i rozwijasz niesamowicie skrzydła, więc fruń, dokąd marzenia cię poniosą xxx

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo.
I really appreciate your kind words!