piątek, 9 grudnia 2011

przytulne święta

jeszcze kilka karteczek jakie zrobiłam przy użyciu, zapewne już wszystkim dobrze znanej, kolekcji  TSC Przytulne Święta ;)  mikołajki z zeszłorocznych zakupów w Galerii Papieru. gdzie nie gdzie w ruch poszły też holzowskie wykrojniki - >>> ten i ten :) ze scrapków :)
oprócz tego tasiemka bawełniana, guziki, sznurek i moje ulubione metalowe zawieszki :)






próbuję wykrzesać zewsząd chociażby minimalną atmosferę przedświąteczną... ale gdy patrzę zza okno, to dosłownie chce mi się beczeć do poduchy... (czyżby były to objawy depresji?)  mam nadzieję, że  chociaż na święta spadnie biały puch ....

3majcie się cieplutko :*

20 komentarzy:

  1. Śliczne Mikołajki, naprawdę nie widać po nich Twoich nastrojów, bo są bardzo świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kartki, a o śnieg się nie martw, u nas pada, więc i u Ciebie pewnie niedługo zagości zimowa atmosfera

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przejmuj się, ja jak dotąd zrobiłam 4 (słownie: cztery) kartki świąteczne :P bo też nastroju nie czuję :(

    Twoje kartki są śliczne - z tych papierów zazwyczaj wychodzą piękne, ale bardzo delikatne prace, a Twoje - dzięki Mikołajom - są takie charakterrrne z mocniejszym kolorystycznym akcentem, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Są bardzo ładne. Moją ulubioną jest przedostatnia. Na każdej jest tyle do okglądania :) Bardzo mi się podoba Twój wykrojnik duży scallop. Marzy mi się taki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne! Nic dodać nic ująć:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne kartki!!!
    Ja nastrój świąteczny czuje, ale nie mam czasu, żeby się nim nacieszyć ;)
    *

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te karteczki :) Bardzo mi się podobają. Nie umiałabym nawet powiedzieć, która najbardziej, bo wszystkie są świetne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie są prześliczne!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śietne są, wszystkie!baardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne są! Właśnie dzięki takim kartkom, jak Twoje, udaje mi się poczuć trochę zimowo-świąteczny nastrój. U mnie też nie ma śniegu, ale za to mogę sobie popatrzeć na śnieżyki na Twojej ostatniej kartce ; -)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudne, w tych jasnych kolorach obrazki mikołajów prezentują się niesamowicie lekko! :)

    Eee tam, żadna deprecha, może przemęczenie. Nie daj się, nie patrz przez okno, zapal jakąś świeczkę i do roboty, twórz!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie becz do poduchy: za oknem pada deszcz i skończyła się (a przynajmniej taką mam nadzieję) ponadtrzymiesięczna susza. Dzięki temu przyszłoroczne choinki świąteczne będą zielone, nie żółte i uschnięte ;-)
    A karteczki zrobiłaś śliczne - i to też niech Cię podniesie na duchu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne karteczki!!! bardzo klimatyczne :) a u mnie za oknem leje i wieje, na szczęście córcia chodzi po domu i śpiewa kolędy, więc klimat jest, do tego zapach pierniczków itp. jakoś dajemy rade ;)
    trzymaj się :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Kartki cudne- w prawdziwie świątecznych klimatach:) Na pewno przywołają zimę;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie poddawaj się smutkom:) Będzie śnieg i jeszcze go będziesz miała dość:) Karteczki jak zwykle u Ciebie - urzekające!

    OdpowiedzUsuń
  16. pora sprzyja podlym nastrojom ale zycze radosnego i tak niesamowitego nastroju jak twoje karteczki! piekne sa wszystkie!pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Karteczki mocno zimowe - więc może przywołają zimę? :))

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne te kartki, starociowe a takie jasne, nieumorusane (co mi zawsze wychodzi w nadmiarze) :)

    OdpowiedzUsuń
  19. A tu Moniczka pastelowa:) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie becz! Jakaś iskierka natchnienia świątecznego jednak chyba jest, skoro takie pyszne karteluchy powstają??? A tak na serio to mnie też nie nosi za bardzo - pogoda jak na Wszystkich Świętych;) A na deprechę polecam grzańca z pomarańczką i dużą ilością przypraw korzennych;) - to co, że nie ma się po czym rozgrzewać? - zima jest zima - pretekst jest;P Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo.
I really appreciate your kind words!