niedziela, 20 listopada 2011

Shabby Tea Room # 88

coraz bardziej zastanawiam się co się ze mną dzieje... czyżby róż mną już całkowicie zawładną...? ;)
dzisiaj poczyniłam taką szybką karteczkę, zainspirowaną tym zdjęciem z wyzwania Shabby Tea Room


na prawdę prosta, bez kombinacji... i może dlatego nie do końca czuję jej klimat. mam nadzieję, że się wyrobię... w końcu praktyka czyni mistrza ;)



baza eko ;)
papiery The Srap Cake Przytulne Świeta
wykrojnik rozetka Tima Holtza
bałwanek Tildowy
kryształki od Primy

dobrej nocki :*

18 komentarzy:

  1. Och jaka wspaniała kartka! Różowy bałwanek wygląda jak z cukru. Super pasuje do fotografii wyzwaniowej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zaczęłam czytać początek (w miniaturkach) i widziałam już ten bukiet kwiatów, pomyślałam, że ojej faktycznie coś Ci się dzieje ;) ale to tylko inspiracja ;) Kartka jest bardzo ładna, prosta ale nie do końca bo tak prosto np. rozetek się nie robi ;) Podoba mi się pomysł ułożenia pastelowych papieró na naturalnym/surowm kartonie (tak wygląda na moim ekranie). Bałwanek faktycznie wygląda jak z cukru.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka- chyba zaczynam lubić różowy kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Och jaka wspaniała karteczka... przepiękne kolory:)
    Ciepło pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam, uwielbiam gdy ktoś pokazuje swoje drugie ja, łamie swoje zasady i uwalnia ukrywane wcześniej moce!:) Ogromnie podoba mi się taka twoja odsłona - jest różowo ale z ogromnym wyczuciem i smakiem, i pozostał klimat, który jest twoją domeną! Ja też przymierzam się do rozetek i twoja kartka jest kolejną mobilizacyjną inspiracją - coś czuję,że rozetki będą "moimi kwiatkami":) Buziole

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, jest cudownie! Już pisałam o tym, ale powtórzę - wspaniale poskramiasz róż ; -)))
    Gratuluję wyróżnienia na The Shabby Tea Room!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne prace:))))))) cudo:) te pastele są rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam te Tildowe bałwanki, śliczna kartka :) Dobrze Ci w tym różu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna świąteczna kartka w cudownej kolorystyce! Jest taka mroźno-lukrowana:) Rozetki wychodzą Ci wspaniale:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wstrzeliłaś sie w klimat i to fantastycznie! Róż kartki pięknie przełamałaś kartonową bazą. Całość jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna! Trzeba naprawdę umieć tak cudnie różem operować i to na zimowo:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo...ta rozetka Tima Holtza, przepiękna!...oj, chciałabym już pod choinką znaleźc Sizzix'a:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna karteczka, cudna! Nie masz racji, wcale nie jest taka prosta, a klimat ma wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku śliczniutka i w moich kolorach:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Nadrabiam zaległości i widzę, że róż rules;) Podziwiam za stawianie czoła różowi, ja ostatnio ze zdziwieniem niejakim sięgam po bile i mięty jakieś...Dobra robota!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak ja lubię tak słodko :) Piękne :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo.
I really appreciate your kind words!