wtorek, 9 sierpnia 2011

zielono mi i spokojnie

na wyzwanie w Craft Artwork
wyszło mi dość mrocznie... jaskrawo zielony kwiatek kojarzy mi się z trucizną... (czy ze mną jest coś nie tak?!) niestety nie miałam innego
za to spróbowałam czegoś nowego - ostemplowałam kwiatki! wiem, wiem... bardzo odkrywcze ;) spodobał mi się motyw druku na płatkach, a do środka idealnie wpasowało się `słoneczko`


w roli głównej stempel ze Scrappo, dla którego straciłam głowę ;)


i w całej swej okazałości...


cytat zaczerpnięty z tekstu Agnieszki Osieckiej

a już jutro nowe wyzwanie na blogu scrapki-wyzwaniowo! koniecznie zajrzyjcie ;)

3majcie się cieplutko :*

14 komentarzy:

  1. bardzo ciekawy tag... i spokojny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się, ciekawy.. fajny pomysł z koronką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna praca, rewelacyjny cytat:) Coś w tym jest- zieleń jako symbol spokoju;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zieleń jest niesamowita-przyciągająca :) Piękna praca!

    OdpowiedzUsuń
  5. Superaśny tag! Wszystko mi się w nim podoba :) Stemple są piękne, przyszyte paski, napis prosty niby, ale działa silnie łagodząco :) I czarna koronka też mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest cudowny !!!!!!!!!
    Ta koronka i kwiat !!!
    obłęd !

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny tag!!! Nie ma tu żadnej trucizny, hahahaha!!! Ja widzę w nim piękny kawałek Twojej duszy:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. O, tak, koronka to kropka nad i, kropla doskonałości. Świetne obramowanie z pałacowego wzoru. Doskonały tag!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się w tej trującej zieleni:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny! Niby prosty, ale dzięki stemplom uzyskałaś wręcz barokowy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, wow i jeszcze raz wow! wspaniale użyłaś stempli :) moim zdaniem, tag jest po prostu doskonały ;))

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. postać jak wyzwana z obrazu Boticellego :) aż sprawdziłam, czy to któraś z postaci z bardziej znanych obrazów :)

    kwiatek jak najbardziej toksyczny!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Absolutnie piekny, co za klimat!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo.
I really appreciate your kind words!