środa, 10 sierpnia 2011

zawieszka

dzisiaj kolejne wyzwanie na blogu scrapki-wyzwaniowo! tym razem temat zaproponowała nam Guriana
należy wykonać ZAWIESZKĘ w oparciu o kilka wytycznych: wykorzystanie koronki i drutu lub sznurka

miałam WIELKIE plany związane z koronką... efekt - minimalistyczny...
przeszukałam domowe szpargały i... nic! nie znalazłam żadnego drucika...
na szczęście miałam lniany sznurek :)


inspiracją tła była okładka papierów MME - Stella&Rose, które pocięłam w paseczki, poprzeszywałam białą nicią, a brzegi papieru i ramki postarzyłam distressem.


w centrum, dama z wachlarzem, z wcześniej już przeze mnie maltretowanej serii Steampunk Debutante - Graphic45. elegancki żakiecik podkolorowałam distressem



na koniec zbliżenie na jeden z moich ulubionych elementów, rameczka z holtzowego wykrojnika. tutaj także skorzystałam z distressów, a cały środek wypełniłam glossy accents. tym razem do przymocowania zamiast ćwieków , wykorzystałam sznurek



zachęcam Was do zabawy, o właśnie tutaj :)

pozdrawiam tu zaglądaczy :*





30 komentarzy:

  1. Świetny sposób na przymocowanie ramki z wykrojnika - czy mogę pożyczyć sobie ten pomysł?
    Cudna jest Twoja zawieszka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo widzi mi się:) Wspaniała zawieszka! W przybliżeniu żakiecik tej pani wygląda jak wykonany z materiału:) PS. Podoba mi się nowa "odsłona" bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowności, to paskowe tlo, kolory i elegancka pani :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne! Swietne kolory :)
    Ide powzdychac...

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna zawieszka, super szczególiki!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. proooszę...umów się ze mną na randkę i naucz mnie jak to się wszystko wyczarowuje.... :)
    albo - czary mary - zrobię się niewidzialna, usiądę ci cichutko na ramieniu i będę podglądać w akcie twórczym...

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudną zawieszkę wyczarowałaś! rameczka obłędna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow wow wow this is totally great.
    Stunning design. Love it. Really unique.

    OdpowiedzUsuń
  9. za każdym rzem jak widzę u Ciebie tą postarzoną rameczka, zakochuję się w niej!:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna zawieszka, ma tyle smaczków do podziwiania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. This is beautiful! I love all the texture you have added with the distressing. All is lovely!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kolorki ma zawieszka.. i smakowite detale.. i w ogóle jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Praca rewelacyjna! Podziwiam już od paru ładnych minut i nie mogę oderwać wzroku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna! Już Ci kiedyś pisałam, Moniczko, że te papiery Graphic45 zrobił dla Ciebie. Zdecydowanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dajesz czadu, świetna praca, pięknie postarzone ramki i te warstwy...mrrr :)

    OdpowiedzUsuń
  16. This is absolutly beautiful!!
    Love it.
    XO Marie

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale cudo!! Przepiękna, bardzo inspirująca praca!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudna zawieszka!
    Pięknie ją sfatygowałaś :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się podoba. Tajemnicza i inspirująca :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Your collage is brilliant! I love the way you blend it all together!

    Thanks so much for being a new follower on my blog! I have some catching up to do in exploring new blogs, but from what I've seen on yours so far, I'm going to have a lot of fun seeing your pictures. Hope you have a wonderful day!

    Gaby

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękna zawieszka. Ma klimat!Cudowna!
    Pozdrawiam ciepło*

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne detale, a postarzenie rameczki to już mistrzostwo świata :)

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczna,kocham takie klimaty:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo.
I really appreciate your kind words!