środa, 31 sierpnia 2011

tryptyk

tryptyk, to temat kolejnego wyzwania zaproponowanego nam przez Ankan na blogu scrapki-wyzwaniowo
chociaż tego nie widać.... sporo się nakombinowałam, żeby go zrobić :)

jest dość niewielkich rozmiarów:
po złożeniu: ok. 11x8 cm
po otwarciu: ok. 23x8 cm


front ozdobiłam plakietką Tima Holtza, na której zasiadły sobie motyle :) tego z wierzchu potraktowałam crackle accents. całość zamontowałam na gumce, dzięki czemu tryptyk jest zabezpieczony przed otwarciem. papier w całości spryskałam własnoręcznie ;) zrobioną mgiełką (disstres vintage photo i woda)
skorzystałam też ze stempelka TH z motywem odręcznego pisma. zdecydowałam się jednak na tusz versafine (jak dla mnie najlepszy to detali) vintage sepia


tutaj też stempelek TH, tym razem jednak zaszalałam ;) i użyłam embossingu


wnętrze dość stonowane, pewnie dlatego, że gdy nad nim pracowałam wciąż siedziała mi w głowie sentencja:
byłem kim jesteś, będziesz kim jestem...
bazę stanowi papier 7gypsies Conservatory, przeszyty, tuszowany distressem tumbled glass, brzegi zaś black soot. stemple poddałam embossingowi na gorąco :)


koniecznie zajrzycie na blogi pozostałych dziewczyn z design teamu! podziwiając ich prace czułam się oszołomiona przede wszystkim pomysłowością i wykonaniem!

P.S. w związku z moim małym candy :)
* dziękuję za wszystkie życzenia :*
* Vivo - niestety już nie mam 18 lat... chociaż często tak się czuję ;)
* Frutti - żałuję, ale też pudło ;)
* podpowiem - robi się bardzo, bardzo ciepło... ;)
* w związku z tym, że pojawiły się dwa komentarze, z których nie wynika, że osóbki są zainteresowane prezentem oraz jeden, który został usunięty - pojawił się mały problem logistyczny mojego przedsięwzięcia. żeby nie komplikować sprawy, postanowiłam, że będą się one liczyć i osóbka, która umieści komentarz odpowiadający numerem tegorocznym świeczkom na moim torcie otrzyma nagrodę-niespodziankę :)

18 komentarzy:

  1. Rewelacyjnie skomponowany! Kolory oszałamiające.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny! Cudne stemple, cudny zestaw kolorów i piękne sponiewieranie przedmiotu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sentencja z Twojej głowy bardzo często mi towarzyszy i pięknie pasuje do Twojego tryptyka. Sam tryptyk jest c u d n y, prześliczne stemplowania i kolory!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje prace mają w sobie coś z bajki, lubię na nie patrzeć choć daleka jeszcze przede mną droga do takich małych dzieł sztuki...ale się uczę ;-) może kiedyś....się uda ...? pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie też kolory urzekły!!!cudny!!:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny tryptyk! Brąz okładki nie zapowiada wcale tej błękitnej niespodzianki ze środka! Uwielbiam sposób, w jaki dobierasz kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna okładka a i środek urzekający!Podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam ten zielonkawy patynowy kolor w połączeniu z brązem... uroda stempelka jest jak wisienka na tym trzyczęściowym torciku... normalnie już zaczynam myśleć o swoim tryptyku:-)

    Ta sentencja, która chodzi Ci po głowie jest wypisana na grobie mojej cioci, jest mi bardzo bliska...

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, ja jestem o rok od Ciebie starsza natomiast czasami czuję się jakbym miała co najmniej osiemdziesiątkę, a i tak co roku żądam od wszystkich życzeń z okazji dwudziestych pierwszych urodzin:P Tak w ogóle ja też jestem sierpniową panienką :)
    Co do tryptyku - zapiera dech w piersiach. Użyte przez Ciebie stemple są fenomenalne.
    Pozdrawiam cieplutko i jeszcze raz wszystkiego dobrego xoxox

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ fantastyczny tryptyk! Jest niesamowity ... i te kolory. Przepiękna praca!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ cudny tryptyk... Te kolory, dobrze to Mrouh określiła - patyna. Twoje stemple zawsze znajdują się w idealnym miejscu - jak Ty to robisz? :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Nadrabiam właśnie pourlopowe zaległości blogowe i widzę u Ciebie wysyp pięknych rzeczy! Ten tryptyk jest absolutnie rewelacyjny!!! Idę zaraz ustawić się w kolejce po candy, bo jest wielce kuszące :)

    OdpowiedzUsuń
  13. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaale cudo!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo.
I really appreciate your kind words!