czwartek, 4 sierpnia 2011

przerwa na reklamę

dzisiaj chciałabym przedstawić Wam bardzo utalentowaną osóbkę, którą od dłuższego czasu namawiałam, żeby ujawniła się w blogowym światku razem ze swoimi niesamowitymi... no właśnie... jeśli jesteś ciekawi, zapraszam na Jej bloga ;)
a tutaj taka mała zajawka


pozwoliłam sobie podkraść fotkę, mam nadzieję, że mi się nie oberwie ;)

Chciałam także podziękować JaMajce i Anuszce za wyróżnienie :*


wg. zasad powinnam wytypować kolejne osóbki, ale niestety nie potrafię... zbyt dużo jest tych, które cenię za twórczą pracę, a nie chciałabym nikogo pominąć.
mam nadzieję, że to niedopełnienie zostanie mi wybaczone ;)

ale za to pozwolę sobie trochę się uzewnętrznić, czyli 7 rzeczy o mnie, których nie wiecie:

1. uwielbiam zaczytywać się w książkach Waldemara Łysiaka, szczególnie dotyczących okresu napoleońskiego;
2. kocham filmy Quentina Tarantino;
3. fascynuje mnie twórczość Zdzisława Beksińskiego;
4. chciałabym mieć więcej odwagi i wybrać się w samotną podróż po Europie;
5. nienawidzę hipokryzji;
6. zdarzało mi się lunatykować;
7. od ponad roku jestem właścicielką 8-letniego kundelka, który wabi/ł się Małysz (sic!)

życzę Wam dużo słoneczka, ja za godzinkę wybieram się na dłuższy spacer do parku :)

1 komentarz:

  1. Kolorowy Ptaku:) Oj Ty:) Do tych 7 rzeczy, których jeszcze o Tobie nie wiemy, powinnaś dodać: talenty w zakresie reklamy i promocji:) Jestem zaskoczona, zaszczycona, zawstydzona i coś jeszcze na "za" by się znalazło. Ogromnie dziękuję Ci za to ciepłe powitanie i wspaniałe wprowadzenie - to niesamowicie dopingujące i postaram się nie zawieść oczekiwań:) Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo.
I really appreciate your kind words!