wtorek, 2 sierpnia 2011

imagine

pod wpływem chwili powstała okładka do tego małego notesu...
bez wcześniejszej koncepcji, z tym co miałam pod ręką i od dawna nie miałam odwagi po to sięgnąć ;)





wykorzystałam tutaj m.in.:
Melissy Frances - 5th Avenue: Geraldine i Hester
Kaisercraft Secret Bird Society
My Mind`s Eye - Lost&Found

chciałam też pochwalić się, że mój notes z balonem został wybrany jako najlepsza praca miesiąca lipca na CraftHousie :) nie ukrywam, że rozpiera mnie duma i radość! dziękuję jury za wyróżnienie :*

edit: dziękuję Ci Kochana 2:16 za naprowadzenie na ten słoik z myślą :* rzeczywiście idealnie wpasowuje się w moją ostatnią pracę. nie raz zastanawiałam się na co czekam... dlaczego jeszcze tego nie użyłam? może ze strachu, że coś sknocę... może z obawy, że zatraci tą formę, która mnie pierwotnie fascynowała... a wtedy nasuwają się kolejne pytania: po co kupiłam, skoro i tak leży pośród innych, niejednokrotnie zapomniana...
"Przestań liczyć kredki, zacznij rysować."
/Mark Scharenbroich
/
mam nadzieję, że z taką łatwością, jak skopiowałam powyższy cytat, będę sięgać po materiały, których wcześniej nie miałam odwagi użyć :)

9 komentarzy:

  1. Gratuluje najlepszej pracy miesiaca!
    Okladka notesu swietna! Prace pod wplywem chwili sa najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. no gratulacje, kochana:)
    a notes jest... bombowy...

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne warstwy i przeszycia! I ta zieleń...

    OdpowiedzUsuń
  4. czy aby może pasowałby ideą do tego Słoika? :
    http://collagecaffe.blogspot.com/2011/03/soik-na-mysli-54.html

    jeśli tak, to oczywiście zapraszamy.
    i gratulacje. słuszna decyzja jury! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten nagrodzony notes jest świetny. Nagroda w pełni zasłużona :) Ten jest inny i też świetny, oryginalny. Pod wpływem chwili często powstają dobre prace ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję nagrody!!! Notes olśniewa swą urodą! Warto iść za Impulsem!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje!!:)
    A notes- obłędny;)

    OdpowiedzUsuń
  8. prześliczne to pudełeczko:))) wyszła wspaniale!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo.
I really appreciate your kind words!