sobota, 20 sierpnia 2011

cium ciumciurumcium

rzadko mi się to zdarza, ale skusiłam się na mapkę z bloga My Mind`s Eye


starałam się zbytnio nie odbiegać od pierwowzoru


wykorzystałam papiery z nowej kolekcji Lost&Found Two - Blush i do tego ćwieki Everywhere


trochę przeszyć maszynowych



wszystkie brzegi delikatnie wytuszowałam distressem vintage photo


coś się ze mną dziwnego dzieje, bo ostatnimi czasy ciągnie mnie maksymalnie do kolorów, pasteli... chyba za mało słodyczy mam w życiu ;)cium ciumciurumcium :D terapia kolorami

pozdrawiam wszystkich tu zaglądaczy :*

20 komentarzy:

  1. Zaczynam się czuć na blogu MME jak u siebie :) Fajnie, że dołączyłaś :) I to w jakim stylu! Śliczna karteczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna kartka, mapka niby prosta, a Ty z niej stworzyłaś istne cudo!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna jest! w każdym szczególe dopasowana i spójna, bardzo mi się podobaja te dziurkaczowe warstwy, z którymi tak super komponuje się ten warstwowy "takjakby" kwiatek z kółek :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękna i tyle warstw! jak dla mnie rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. This is pretty, and I am amazed at how well your photography skill is, the pictures turn out great!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pastele Ci służą! Bardzo ładna katrteczka!...i baaardzo ciekawy tytuł:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zachwycona!! Obłędne klimaty! Cudo;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Łał! Suuuper! Piękne kolory, pięknie wykonana! Świetna! ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się, że Cię ciągnie do kolorów, bo efekty tego pociągu są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeszycia, cieniowanie, stemplowanie - uwielbiam. I nawet takie pastelowe odcienie mnie nie zniechęcą :) Piękna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bajeczna!
    I w moich ulubionych kolorkach :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna:)Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. This is just smashing!!!

    Have a lovely week!
    Gaby xo

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo, Ty szyjesz na maszynie... jaki podziw, szacun, zazdrocha... Piękna kartka, naprawdę fantastyczna! Doskonale mapkę wykorzystałaś.

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne prace tworzysz:)...karteczka rewelacyjna!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowna kartka, urzekła mnie...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo.
I really appreciate your kind words!